Jak zbudować zdrowe nawyki? | Dr. Damian Parol
Jak zbudować zdrowe nawyki? | Dr. Damian Parol
W tym webinarze dr Damian Parol tłumaczy, dlaczego monitorowanie i kształtowanie zdrowych nawyków to fundament skutecznej współpracy z klientem - zarówno w dietetyce, jak i treningu. Pokazuje, jak uprościć procesy, zamiast nadmiernie komplikować, oraz jak wspierać klientów w budowaniu skutecznych, realnych i trwałych zmian w stylu życia.
Czego się nauczysz z webinaru?
👉 Jak monitorować postępy klientów w prosty i skuteczny sposób - bez przesady, ale z realną wartością dla współpracy.
👉 Dlaczego silna wola to często za mało i jak naprawdę działają nawyki - od bodźca, przez czynność, po nagrodę.
👉 Jak tworzyć trwałe nawyki u klientów, zaczynając od mikrozachowań i realistycznych celów.
👉 W jaki sposób środowisko wpływa na zachowania i jak je modyfikować, by wspierało zmianę.
👉 Jak wizualizować efekty pracy z klientem (np. checklisty, aplikacje, raporty postępów), by zwiększyć motywację i zaangażowanie.
👉 Jak odciągać uwagę klienta od obsesji na punkcie sylwetki i pomóc mu skupić się na tym, co naprawdę istotne – kondycji, samopoczuciu, sprawczości.
W tym webinarze dr Damian Parol tłumaczy, dlaczego monitorowanie i kształtowanie zdrowych nawyków to fundament skutecznej współpracy z klientem - zarówno w dietetyce, jak i treningu. Pokazuje, jak uprościć procesy, zamiast nadmiernie komplikować, oraz jak wspierać klientów w budowaniu skutecznych, realnych i trwałych zmian w stylu życia.
Czego się nauczysz z webinaru?
👉 Jak monitorować postępy klientów w prosty i skuteczny sposób - bez przesady, ale z realną wartością dla współpracy.
👉 Dlaczego silna wola to często za mało i jak naprawdę działają nawyki - od bodźca, przez czynność, po nagrodę.
👉 Jak tworzyć trwałe nawyki u klientów, zaczynając od mikrozachowań i realistycznych celów.
👉 W jaki sposób środowisko wpływa na zachowania i jak je modyfikować, by wspierało zmianę.
👉 Jak wizualizować efekty pracy z klientem (np. checklisty, aplikacje, raporty postępów), by zwiększyć motywację i zaangażowanie.
👉 Jak odciągać uwagę klienta od obsesji na punkcie sylwetki i pomóc mu skupić się na tym, co naprawdę istotne – kondycji, samopoczuciu, sprawczości.